Mijn eerste reis - Reisverslagen van Tineke Van de Ven - WaarBenJij.nu Mijn eerste reis - Reisverslagen van Tineke Van de Ven - WaarBenJij.nu

Mijn eerste reis

gedurende 3 maanden zal ik mijn stage doen in een kleuterklasje in Suriname.
samen met mijn collega Ellen zal ik daar een project oprichten dat gebaseerd is op een mix van hoekenwerk en muzisch werken.

Recente Reisverslagen:

26 April 2009

Awarradam een belevenis om nooit te vergeten

20 April 2009

4 daagse wandelmars

18 April 2009

Paranam

14 April 2009

Zsa Zsa Paasweekend

10 April 2009

een actieve dag
Tineke

gedurende 3 maanden zal ik mijn stage doen in een kleuterklasje in Suriname. samen met mijn collega Ellen zal ik daar een project oprichten dat gebaseerd is op een mix van hoekenwerk en muzisch werken.

Actief sinds 27 Nov. 2008
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 35466

Voorgaande reizen:

08 Februari 2009 - 09 Mei 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: