Millenium - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Tineke Van de Ven - WaarBenJij.nu Millenium - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Tineke Van de Ven - WaarBenJij.nu

Millenium

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Tineke

09 April 2009 | Suriname, Paramaribo

Aangezien onze vakantie begonnen was zagen Evi, Sharon en ik het wel zitten om woensdagavond een stapje in de wereld te zetten.
Joviny en Cliff hadden ons uitgenodigd om mee te gaan naar discotheek Millenium.
We hadden al verschillende verhalen gehoord over deze discotheek (niet positief, naar het schijnt veel criminaliteit,…) de jongens verzekerden ons dat dit niet het geval was.
Aangezien het daar ladies night was en wij gratis inkom hadden besloten we het er maar op te wagen.
Van criminaliteit heb ik niks gemerkt, wel dat er heel veel security rondloopt.
De muziek hier was niet zo goed, waardoor we uiteindelijk allemaal op een kruk zaten.
Na een uur salsa te dansen heb je de salsa ook wel gehad.
De vrouwen waren hier wel heel marginaal. Zij gaan rond mannen hangen en tegen hun kruis aanschuren en stoten alsof ze sex hebben. En ze maken dan ook nog eens van die geluiden…net alsof ze klaarkomen. Op een gegeven moment stonden ze daar met 5 tegen elkaar aan te ‘rijden’ en hingen half over mijn kruk waardoor ik mee zat te wiebelen op hun ritme.
Kortom….heel marginaal!!!!!
Geef ons toch maar Zsa Zsa Zsu, Havana Lounge of La Caff


  • 23 April 2009 - 15:45

    Mamske En Luske Thys:

    het was weer al eens gratis dan zijn de dames van de party allee je kon meegenieten met 5 is al eens iets anders (heb je er van genoten)grapje

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tineke

gedurende 3 maanden zal ik mijn stage doen in een kleuterklasje in Suriname. samen met mijn collega Ellen zal ik daar een project oprichten dat gebaseerd is op een mix van hoekenwerk en muzisch werken.

Actief sinds 27 Nov. 2008
Verslag gelezen: 333
Totaal aantal bezoekers 35525

Voorgaande reizen:

08 Februari 2009 - 09 Mei 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: