Zsa Zsa Paasweekend - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Tineke Van de Ven - WaarBenJij.nu Zsa Zsa Paasweekend - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Tineke Van de Ven - WaarBenJij.nu

Zsa Zsa Paasweekend

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Tineke

14 April 2009 | Suriname, Paramaribo

Na een saaie avond in Millenium, die we al min of meer goed gemaakt hadden in Havana, besloten we om onze week in schoonheid te eindigen in Zsa Zsa Zsu.
Zaterdag hadden we eerst wat last van enkele vervelende mannen. Nadat we deze op een stijlvolle manier hadden afgewimpeld, werden we volop getrakteerd door anderen.
Tegen het einde wilden we doorgaan maar we werden tegengehouden door een oudere man (naart schijnt ene met heel veel geld) hij trakteerde ons eerst op een Malibu. Later liet hij ons kennismaken met een shotje, genaamd B52 (mengeling van Kahlua, Baileys en Mariënburg Rum van 90°, dit wordt dan in brand gestoken. Truk is om je rietje er snel in te steken en snel alles op te drinken alvorens je rietje in brand schiet)
Op de schermen verscheen al de hele avond dat Zsa Zsa Zsu de volgende avond vanaf 10 uur weer open zou zijn. Wij besloten onze week niet enkel goed af te sluiten maar de nieuwe week ook ineens goed te starten. We hadden het tenslotte aan de barmannen beloofd (ja, na enkele weken ga je echt wel mensen kennen daar)
Toen we zondag om 12 uur ZZZ binnenkwamen bleek dat wij de eerste waren, blijkbaar moest het personeel zelf maar aanwezig zijn om half 12 om alles klaar te maken.
Later kwam er wat meer volk maar een grote massa hebben we daar zeker niet gezien.
Maar wij en ook de barmannen hebben zich ontzettend goed geamuseerd, veel volk hebben wij daar niet voor nodig. Zolang er drank, muziek en wat leuk gezelschap is amuseren wij ons altijd!

Vrolijk Pasen allemaal!!!!!

• 25 April 2009 - 15:21

Mamske:

Ja dat ziet er een goed , leuk ,ontspannend en een best zwaar weekendje uit!!!! Bijzonderste is dat jullie er van genoten hebben ,en plezier moet ge toch zelf maken maarja dat is voor jullie geen probleem hé fuif nummers !!!! kisi kisi voor de 3toffe feestjufkes en ni vergeten we zien u graag !!