paramaribo zoo - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Tineke Van de Ven - WaarBenJij.nu paramaribo zoo - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Tineke Van de Ven - WaarBenJij.nu

paramaribo zoo

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Tineke

09 Maart 2009 | Suriname, Paramaribo

Zaterdagochtend kwam Roché ons (Evi, Sharon en mij) ophalen om een uitstapje te doen naar de zoo. De andere zouden normaal ook meegaan maar besloten op het laatste moment dat ze toch maar liever niet gingen omdat ze geen tijd hadden (ja, als je alles op voorhand doet kan je dus meer doen he)
De zoo bevat minder dieren dan de zoo bij ons maar het was echt de moeite waard.
De dieren zitten achter een soort kippengaas en bij de slangen hangt een bordje “let op voor uw veiligheid” en “giftig!” maar je zou die slangen dus zo kunnen aanraken. Er zaten trouwens ook 2 anaconda’s.
Bij de helft van de kooien hing de gaas zelfs hier en daar los of zat er ergens een gat waar ze gewoon wat touw rond bonden.
Er was ook een leuke speeltuin, met zo’n grote schommel (zie foto), het was echt al een jaar of 10 geleden dat ik nog op zo’n schommel heb gezeten…whiiii

Nadien zijn we naar de pizzahut gereden en hebben een pizza gedeeld onder ons viertjes (bbq chicken mmmmmmmm)



  • 09 Maart 2009 - 22:49

    Mamske:

    amai ja zeg dat is al een oude schommel nog van vroeg hier in de speeltuinen.dat de zoo daar anders is als hier da ziet ge zo al ,maar wel leuke foto s'.En geziet er stralend uit (ben blij)xxxkisixxxkisi

  • 10 Maart 2009 - 06:58

    Vicky En Andy:

    op azoene schommel heb ik vroeger ook nog gezeten. Ge ziet echt al goe bruin e! xxx missen u

  • 10 Maart 2009 - 18:41

    Shanna:

    Ey meid!
    Op die foto mee de struisvogel waarde precies ni zo gerust in he :D Tziet er tof uit daar:))

    Amuzeer je nog sjoekee xxxx miss youu

  • 11 Maart 2009 - 14:57

    Thijs:

    zuske zen de pizza s' der even lekker as hiere beter da kan ni,gezult het eten hiere wel misse af en toe een frietje hmmmm. mar geziet er wel goe uit en ni vermagerd!!!!!!op a zone schommel hebbe samen nog gezeten in nen speeltuin , vroeger hé nou doen ik da ni meer mar ja ik zen nou nen grote en gij blijft ons kleineke en ja geziet da van au kleuters en den doede da na hé (haha)lief zuske ik gaan nou me mijne auto rijn da valt goe mee zen ik rijn hem al alleen achteruit van den hof .nou gaan we cruise op den doel. xxxxxxxxxxxxsaluuu xxx uwe broereman mist au wel zen verschiet achtig hé ik had da ni gedacht

  • 16 Maart 2009 - 19:45

    Yennicq:

    Hallo daar!
    Kweet niet of je mij nog kent? Ben hier terecht gekomen via andere stagestudenten (nik en emannuell die in Ghana zitten). Jij zit dus blijkbaar ook in het buitenland voor stage. Aan de foto's te zien heb je het daar dik naar je zin :-) veel plezier nog daar hoor! xxx

  • 17 Maart 2009 - 18:05

    Pruimeke:

    Hoi Tinneke hier nog is iets van ons Jordy vondt die foto's van die slang wel echt gaaf, en heb je nog geen vriendje ginder gevonden en die soep wil ik ook wel eens proeven groetjes en tot later daaaag vanuit het koude belgië XXXXX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tineke

gedurende 3 maanden zal ik mijn stage doen in een kleuterklasje in Suriname. samen met mijn collega Ellen zal ik daar een project oprichten dat gebaseerd is op een mix van hoekenwerk en muzisch werken.

Actief sinds 27 Nov. 2008
Verslag gelezen: 520
Totaal aantal bezoekers 35518

Voorgaande reizen:

08 Februari 2009 - 09 Mei 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: